Wednesday 7 September 2011

BREAK UP! :(

Oh mcm mau gila seja rasa aku neh :'(
040911 hari paling malang dan paling sial lam hidup aku.nda pernah lah aku kapel dal masa 4HARI,bagi aku itu semu mcm dalam masa satu jam jak bkapel.aihh~ ak ragu ragu betul nih tau,haihh~ menangissssss sampai bengkak mata pun teda org tau nihh ;(
hmm.alasan break " sejak aku keja,aku kurangg layan DEA " erggh! mau jadikan itu satu alasan adalah sangat bodoh.umur aku 16 baa sudah,maybe orang boleh cakap lah aku nihh mc BUDAK BUDAK,belum CUKUP MATANG! tapi aku ada perasaan baa & harga diri.lelaki selalu cakap di PERMAINKAN,padahal kan,dorang bah yg mula =, diorang juga lahh yg cari pasal duluan.haihh~ lepas tuh poke silap,cari kesalahan mau break up.duhh.masalah LELAKI.humpp~
puas sait hati. 3kali kapel,3kali break up.humpp~
kalau sudah sayangg  nda kan mau tahan PERASAAN tuh kan ?
kdg kdg salah aku jua lah,cuz tlmpau MURAH HATI sampai sayang TERLALU,.doiiina,bida nya!kalau di ingat ingat neh.hummp.
ituh seja lah,biarpun aku masihh sayangg,tapi apa boleh buat jodoh di tangan Tuhan,kita hanya mampu merancang :)
# E***z tetap masih sayang kau
:'(

No comments:

Post a Comment