Sunday 11 September 2011

remaja itu aku :)

nah,4jam lagik mau pi skolah.haha.lek lu baru jam 1.26am wa,haha mcm nda vesa tidur lambat kan?hahaha.babal.aihh,now aku rasa release sikit lah skrg nih,dapat lupakan makhluk TUH.hehe paham paham la bah XD.wkakaka.well dengan dengar lagu,aku boleh relax sua,huhu.nda jugak terfikir pasal eya lagi kan ? haha.indahnya dunia XD.haha.perasaan sayang,rindu tuh memang lah ada kan ,tapi,mau buat mcm mana juga,itu semua takdir :),lagik pun aku cuba belajar untuk menerima HAKIKAT yang kami sudah break,dan yang paling perit aku terpaksa TERIMA HAKIKAT YANG DEA DA GF! :/ itu yang aku try hard untuk terima hakikat :) nda apa bha tuh,relax jak.huhu.yahla,itu hak dea kan mau pilih siapa yg sesuai jdi gf nya :')
aku menangis air mata darah sekali pun,dea nda akan balik sama aku,kan ? hmm.so belajar menerima hakikat adalah salah satu jalan yang terbaik untuk aku.sememangnya aku masih sayang dea tapi dea nda dapat rasa sayang aku sama dea tuh kan? :/ nda tau lah,aih,biarlah,ikan byk lagi di laut baa,tinggal mau pancing jak lagi tuh.haha.lucu eh,aihh,skolah lagi nnti,huhu.msti tpikir pikir tuh nnti pasal dea kitai!.hahaha! SHUHHH!SHUHHH! jauh jauh palis! kalau bole,nda mau aku engat dea lagi!PLEASE!
huhu :'( karangg nangis lgi! 
huh,kalau boleh aku nda mau ingat,kenal,ambil tahu pasal dea lagi,cus itu bikin tambah aku sakit hati lagi :'/
so kalau boleh,aku mau pi skola,happy happy nda mau sedih sedih,kin badmood jak nnti di kelas.dushh :) haha.


the end.

No comments:

Post a Comment