Saturday 10 September 2011

the guy that hurt me ! [E**WZ]

FUCKOF!,FUCKKKKKFISH!,FUCKKKKKFROGG!

punya lah sakit hati aku tinguk dea nih.macam aku mau kasih ganyang jak mukanya,haihh,
geramnya aku,aku tau bah dea tipu aku bah tuh kan? time dea kapel sama aku dea kapel sama tuh perempuan bah kan ? aku mau tau bah,kalau dea mau tipu aku tuh terang terang la bah,kenapa mesti dari facebook tuh kan? haiiihhh.apa rasanya kalau aku buat dea gitu,dea suka kaa tuh ah,dea happy ka tuh ah? aihh.3 hari wa nangis pasal dea,buduh kan aku.haihh.sakit hati ku tinguk relationship dorang,bah sayang memang lah aku sakit hati.si bodoh neh pun macam sengaja mau kasi tinguk tinguk RELATIONSHIPnya tuh! sakit hati ku bah! aduii! kalau jakk aku dapat FACE2FACE sama eya,mau jak aku teriak di muka nya tuh bah,HAIHH! aku masih mengharap bah sama dea nih,aku nangis kalau aku tinguk mcg ny smua nih :'( apa ua kurang nya aku nih kan? aku tau bha tuh semua tapi nda boleh meh dea jujur sama kau?4 hari tuh menyakitkan hati ku bah!aku nda pernah lagi kena gini,E**** lah org pertama buat aku gibi,sakit hati yang teramat nih wa,aku rindu ea,aku sayang ea,bukan eya tau tuh.yag eya tau,ea PUAS HATI buat aku sakit hati,ea sudah jumpa kan perempuan ya eya MAU.tuh la eya buat aku mcm SAMPAH yg eya nda guna sudah ;;/ tau ka apa aku rasa,aku mcm mau ganyang mukanya cukup2,aku mmg BENCI eya! TAPI AKU SAYANG DEA BAH! ORG NDA FAHAM!tau mau marah aku jak! haihhh!

# aku tetap MENGHARAPKAN KAU !

No comments:

Post a Comment